2015年6月18日 星期四

運動日誌



話說...係上年我接觸Thai boxing/TRX前已聽過有朋友試玩過Bodycombat, 但果陣吾知名堂, 只聽聞係做好多打拳動作, 但...就無沙包你去打; 我果陣心諗: 即係打空氣啦~~好吾實在喎!

所以之後我揀左玩Thai boxing + cardio 既workout; 切切實實當個沙包係出氣袋的打打打!!! 好正!

但...有次, 係我心急上堂之下, 冇包好隻手亦冇帶自己對fit size之拳套之下, 就打傷左手腕...呢一傷...........足足一年!

到今日, 叫做好番八成, 但...右手巳經吾可以單手拎重野....又即係, 不能打拳, 打bowling, 統統單手/側一邊身承受自家體重既動作都吾做得!

吾..........做開運動既人應該明白我既心情, 都差差地...


經過左整整一年, 睇醫生, 以為好番, 試做; 又睇醫生, 又以為好番, 再試做其他, 無限loop後....


上個weekend, 因為要陪一位加國朋友回港只九日, 落機第二日之指定"節目"係做運動!! 誤打誤撞join左一個叫Bodycombat的班!

一玩之下............原來就係之前果d打空氣拳既班呀!!

之前一直覺得打空氣拳實在冇乜用, 吾feel good! 但, 可能主因我切切實實打個沙包啦~~~打左打空氣拳吾夠幾下 (即係隻手出拳只係形神似, 但冇力) 我已掌握番打沙包果陣全身出拳果道力!! 依.........又得喎! 不過以我觀察周圍d人, 有一半人真係打空氣, 隻手冇力, 只得對脚郁, 志在cardio般的做個帶氧運動.

玩完, 感覺very good! 兩對手此終好耐冇用力去做過運動, 第二日有d肌肉酸痛, 而果d酸痛位, 正正係我打沙包時如果用啱力, 應該酸痛既地方! 係我不能真正用手腕力時又碰啱再次接觸Bodycombat, 啱哂我訝!!

暫時, 未揾啱邊度match時間地點有得玩bodycombat, 要再研究一下!!


我既keep healthy (fat) 運動日誌正式開始!!!


沒有留言:

張貼留言