2018年6月15日 星期五

向返24的家庭煑婦/working mama致敬 ~~

 過去果3日真係好攰....


我冇返工3日...touch wood, 今次吾係玻璃人病所以冇返工...而係 玻璃人媽媽有個攞膽小手術做所以要車出車入/送飯/買餸...

原先只係服待 玻璃人媽媽都吾算太攰, 但.............我家愛犬同一時間又突肚瀉 😓 狗狗肚瀉...並不一定如我們般食錯野瀉一瀉冇問題...狗狗肚瀉, 有機會係胰臟炎!!! 尤其係我家愛犬小波子, 因為佢早兩年正正係肚瀉肚瀉肚瀉...........確診胰臟炎要住院七日!!! 胰臟炎對於狗狗黎講.....係可以致命!!!! 所以以佢有前科黎講, 絕對不能掉以輕心!!

因為小波子肚瀉問題, 一日要餵3次藥 (每次都打大交咁), 兼...怕佢胰臟有minor問題, 消化食物吾係咁好...由一日三餐變為一日六餐. 再另加餐與餐之間要keep an eye on 佢有冇嘔有冇瀉............

再另加餐與餐之間去醫院 + 去買餸....................

其實講到呢度...照顧一頭狗狗, 同照顧一個bb分別不大!!

所以真心要向返24的家庭煑婦/working mama致敬~~~


後話: 1) 玻璃人媽媽已出院, 仲好好中氣鬧人, 應該休息冇事
2) 我家愛犬之肚瀉問題今朝疑似好轉, 但仍然要睇實, 因為過去3日時好時差
3) 我呢3日 touch wood 好健康好精神所以有氣有力照顧佢地......但今日之enegry level開始降低中..........................

沒有留言:

張貼留言