2014年11月3日 星期一

愛自己

要有人愛, 請先學懂好好愛自己


[原文於2010年5月post文, 今天看回...2014年11月的今天仍要努力的去愛自己!]



4月前...整年個人都處於好tense的狀況! 係一整年有多!! 前因...我估多方面都有d啦! 基本上由bon走了之後...

各方面都不斷有事發生令我緊張/忟憎/心煩/氣燥.....諸如此類啦! d事仲好似係一件接一件....o甘, 自己又知自己事, 心理立即影響生理...之後就梗失眠, 失眠之後又梗易病! 咪成年日病夜病囉!! 話左我本身係杜醫師嫁啦! 係能醫不自醫之嘛!! emotion 係懶叻知點解o甘大把囉...有d性格上既缺點, 好難一下子改既.....(in excuse...)

上個月, 都仲好tense好tense... 今個月好d啦!

我呢個人, 最大最大缺點就係太緊張, 一緊張呢就咩都出....真係要relax d! 養好身體緊要d!
可能我個人太緊張la...真係少少事都令我好tense! 吾知係咪物極必反定係我突然醒覺啦! 近日我開始又注意番多d自己 (身體狀況)

明 知太緊張影響身體, 有時有d野都睇化咗! 算啦...take it easy, everything should be fine!呢兩句近日成日提住自己!! 努力過/盡力過, 對得住自己OK嫁啦! 吾好太固執, take it easy! Everything should be fine finally.... 

有時自己揸車見到d盲毛都好忟, 算啦, 由佢啦! 可能人地係Sunday driver呢? 慢少少姐, 我好趕咩? 係趕既, 一陣踏快dd油門追番果30秒o甘大把囉! 有時做人做事都好似揸車之嘛! 你忟果一時三刻又令自己吾開心, 算la...忍佢果一陣, 最後你都可以到你既目的地嫁啦! 你吾忍下果30秒, 噪起上黎, 吾止30秒添! 又或者忟忟下令你吾集中, 一陣炒車仲大wok!!! 所以有時有d野預計到點都去到目的地, 努力過/盡力過自己可handle 的, 算吧! 吾好執著於人地啦!
呢樣野係有一日, 我極之極之tense既情況下... 物極必反地想通! 有時你以為你吾去點做點做好似"sit"左, 但有時"sit"果少少, 可能outcome仲好!

好啦! 心理因素so-call fix 好! 我亦有限度地keep on我既義工服務, 吾會好似以前o甘個個function都去, 明知知攰都連續出幾個weekend; 現左, 計好要有足夠休息都會出席都會一樣頂力支持! 

外表啦: 近日都積極吓扮靚,  Facial 呀, manicure呀, massage呀, etc... 統統要定時做番! 吾會再俾excuse懶/攰就只係度hea..

仲有運動: 都去過幾次行山郊遊吸收d新鮮空氣o甘啦! 要嫁! 我呢2年鼻敏感好嚴重,  嚴重到失眠呀! 所以一有機會都要arrange下郊遊!

期望今年我自己都要好好愛自己, 身心健康!! o甘...自然有人愛我啦! emotion

沒有留言:

張貼留言