2015年1月12日 星期一

撒嬌女人最好命?

撒嬌女人真的最好命嗎?

呢套戲, 有朋友睇過話幾好笑喎....係冇乜expectation之下, 是但啦, 納納悶之下...同友人一心是但都睇啦! 估.....冇農曆年d片咁爛之下去睇左!

<***注意: 以下有少許劇透, 不喜勿進! ***)

^

^

^

^

^
^








^
^
^


嘩! 好好笑喎! 又咁.....有d劇情總有d攞戲黎做同吾夠說服力既, 例如尾段男主角只係同父親傾左果一陣...........鏡頭一閃己將埋係心中幾廿年諗法想清楚兼又吾知點解聲稱一直揾吾到女主角係邊, 但..............叮一聲果刻又揾到兼一野過表白埋! 好似好趕收工咁!

其實套戲, 都幾切合我去睇, 太多太多相近劇情! 咁當然d戲, 都係沿於周邊日常生活再戲劇化d姐....似....又有幾奇!?

自身, 曾有一語重心長兼咬牙切齒咁..........叫我要講野溫柔d, 女仔d, 最好學多d撒嬌既野! 吾係的話.............哼! 你................呢..............世...............都嫁吾出! (嘩! 毒辣到呢~)

學"撒嬌".....諗起幾年前同一位同我一樣爽到爆既朋友去台北旅行, 成個trip, 吾覺意留意到一樣野: 就係d台北女仔又係兩個人去食玩買, 我同我frd又係食玩買; 但, 咫尺之隔, 我地出外玩都禮禮貌貌對人, 但.....連我地自己都好鬼覺人地台妹撒嬌撒得d服務員高興d, 又.....疑似可愛d! 而我同我個frd....講野係有禮, 但, 就man到死! 自己都覺得吾掂! 出外買野送贈品, 你兩個咁man....贈品都少兩件啦!! 人地嗲聲嗲氣, 又真係好似乜都好d喎!

本着, 學下無壞之下.....5日4夜學台妹撒撒嬌! 嘩! 吾係講笑! 攰到呢~~~ 我吾知d大多數男人係咪真係好buy, 又係吾係吾學就呢..............世...............都嫁吾出; 但, 我只知"撒嬌"好................鬼..............攰!! 我相信會撒嬌的女人應該出世就識, 吾洗學既! 出名會撒嬌的台妹又好, 身邊有d女仔朋友又好啦.....乜? 你地吾攰既咩? 我相信我真係學吾黎亦吾想學! 因為真係攰嫁! 自己聽番都攰啦! 套戲男主角最後都咁講! 係喎~~~

就算我對住會撒嬌既frd, 都頂吾順嫁! 咩野: 下?我吾知呀, 你話呢? / 依...好衰嫁你咁話人 / 下? 我吾識喎? 你吾幫我呀? / 嘩! 你好叻訝! / 吾知呢? / 你講既野都係啱嫁.....  (所有話句高八度 + 拉長尾音please)

我會一野話: 夠啦! 講重點啦!! XDDD



講番果位毒辣朋友, 近年吾係好做到朋友, 吾係因為佢毒辣, 而係...佢真係夾硬去學撒嬌, 學做好女人既女人! 撒嬌的女人我都吾太頂得順, 夾硬撒嬌, 更頂吾順吧! 同埋, 都比較鍾意同d真性情既人交往! 做假? 吾好啦卦 ~~~


所以, 我都吾會因為一句毒辣curse去改變我自己! 我就是我! 哼!




後話: 撒嬌其實無話好吾好, 要吾要學既....當你對住一個你鍾意既人時...果d嬌媚自然會出! 又所以, 呢一刻, 我對住我至愛既小狗波子, 就係最溫柔!


話時話, 推使我又寫篇blog除左套戲, 主因咋天約大班朋友踩單車, 集合地去過一次, 比較難揾上次已迷路, 今次更甚! 遲左好多先到之下, 一見班朋友我就be li ba la係咁講! 好豪邁講講下先發現友人女朋友好斯文咁企係到, 一副............嚇親既樣! oh...sorry! 我估我真係太man嚇親人! 哈哈













沒有留言:

張貼留言