2015年5月7日 星期四

夢想中的coffee shop



早陣子有諗過夢想中的coffee shop, 但...似乎我要有較多較深入既咖啡知識先能成事...

其實近呢年, 約朋友tea我都會約去周圍試下吾同既coffee shop, 講真, 係香港要run到一間coffee shop, 先吾好講鋪租; 咖啡師本身要好有料之餘...亦吾係單單只賣咖啡就可以滿足香港既精明顧客 (包括我).

咖啡好, 係基本. 一d連拉個心做latte art都拉吾到既so-called coffee shop........吾...你都係等執! 又咁, latte art 本身吾算基本, 只係一d錦上添花既Art. 吾識, 就吾好做, 專住做好杯咖啡都可以. 但, 要學人做, 又做吾好...兼咖啡豆本身又吾算好呢.........就真係好難長run!

精明顧客去一次半次就去第二間啦! 食店, 最緊要有翻頭客, 去一次半次貪新鮮係吾長久.

又所以....之前我夢想中的coffee shop應該吾work!


夢既野, 發完可以再發...

今次個藍本係參考佢地: http://store.bikethemoment.com/corner/

好鍾意佢地website呢段介紹:

[我們希望可以做一個與cafe 不同的空間,傳統cafe 可能就是為大家提供食物,最特別的莫過於食物再好味一點,裝潢再特別一點。但我們的模式有點不同,髦民上來食物沒有選擇(基本上只有一款食物,可能每個月轉一次),也沒有價錢,隨你喜歡想付多少。]

自問吾係咩"咖啡師", 至.....叻日日手沖咖啡自己飲, 呢期多一樣, 冰滴! 吾.....我仲識虹吸, Moka pot既~~~但, 吾好問我太detail有咩吾同! 我general 解到, 但再問...........吾鬼知啦! 哈哈!!


咁...係總之我自己覺得好飲啦之情況下, 我會覺得我"賣"既咖啡係吾set價錢, 隨你喜歡想付多少就多少! 至於食物, 我同以上間store主人有dd吾同啦 ~~ 我都幾鍾意煑野食, 一定吾止得一款!! 吾.......可能兩至三款啦! 有得揀下, 開心d既! 但....menu就肯定睇心情! 哈哈!!

 夢想中的coffee shop....除左食, 一定有個painting corner, 比我自己, 朋友或客人畫下畫, 食野既就只收食物錢, 吾食吾飲既....就收少少租場錢之類維下生啦!

吾....仲有仲有, 我身邊咁多手作達人, 不定期整d手作寄賣下應該可以!

呀! 仲有好多各方面老師人馬, 教乜都好啦, 又可以攪下workshop上下堂. 呀!!! 我都有workshop, 叫朱古力姐姐講故事!

咁, 呢款so-called coffee shop同我之前之夢想冇乜吾同? 吾同在於一定吾係地鋪, 同埋絕對吾係好揾到錢囉!

吾....咁, 我呢間so-called coffee shop點可以長run呢? 可能就係乜都不定期, 成日有surprise掛!! 吾知work吾work呢?


其實都吾應該叫coffee shop, 但吾知叫乜好! 幫手再度下~~~~


~ 夢發完 ~

沒有留言:

張貼留言