2017年1月6日 星期五

AQ/EQ自我檢討




AQ, EQ, IQ 嚴重不足之自我檢討....


IQ自知一向無, 所以吾需要再檢討...但, 一直以為自己EQ/AQ都好好, 就無理.

今日, 友人在FB講開有業餘跑手為比賽定目標之兩難, 怎去定下合理的目標, 而同時亦不會給自己逃避困難的借口。 無論目標是什麼,只要有認真面對,每一秒都同樣重要,跑出來的成績少一秒,就算是贏了自己一秒。

我, 冇跑步習慣, 但多年前有去學打保齡, 初學就比隊友柴哇哇的叫我去參加香港公開比賽!!
隊友們個個久經訓練, 普普通通一個之平均分都有180-200, 而我, 應該只有130分! 
 
當時人去我又去, 其實身邊亦有好多不同聲音, 覺得我去墊底求其拋個波出去有100分就叫做參加左! 但..........果個係一個國際公認的香港公開
賽!! 一係吾去, 一去, 總要有個合理既目標去挑戰!

但...係平均有180-200分之參賽者之,
目標訂得太高,完成不了,或訂得太低,沒有挑戰性,也沒有意義,實在是兩難。

最後我決定做好自己, 請教練私人補堂, 有充足準備之下俾自己一個合理既目標去挑戰! 還記得當時喑自定下目標為150平均分!

當正式比賽時,
其他人好多盲目地追求分數而不理自己身體狀況下, 報太多項目而打波打到流血....還記得果次係第一次親眼見隊友保齡打到十隻手指頭甩皮同流血!!  係其他隊友壓力爆煲既同時, 我, 反而抱着認真而放輕鬆的心情去面對! 因為我一早定下目標, 只需面對自己就可以! 

還記得當時教練除左糾正我基本打波技術之外, 還教我運動員之心理質數亦同樣重要!  以所謂運動員心理質數, 就是AQ/EQ吧! 

其實以打
保齡為例, AQ/EQ控制得稍為吾好, 3隻插入保齡球的手指就有輕微相對反應...太緊張人就自然發熱, 手指就漲大; 但輕敵又會手鬆馬步不穩...等等等. 統統所有都影響你個齡球既落點!! 
 還記得當時一踏上球道, 企好等大會指令下...突然發現, 全場好靜, 一字排開30+人, 60條球道一同出波....吾好話吾緊張!

好在當時AQ/EQ控制得還好, 望一望後即放輕鬆心情, 又居然打出一個超越我平日的成績出來, (隊際平均分有190分) 仲拎到銅獎! 果次既AQ/EQ控制經驗, 我一世記得!

而果段時間, 吾止打波比平常的好,
AQ/EQ控制得好, 平常生活亦開心好多!

但....回看近半年有多....自問少少事都發脾氣, 個人又易忟憎; 應有既耐性又冇乜, ...人又心急. 問人野, 人地答遲少少就好憎, 就乜都吾想理.

其實自己都
察覺耐性不足, 所以先去學書法, 希望值此調理耐性. 但又因為自己身體差, 尤其入秋後, 長期氣虛血弱, 每日放工其實已經攰到吾郁得....就越係書法寫吾好之餘, 連DIY skincare都冇力做, 就越係憎! 再加上心情吾好就屋企公司各方面之麻煩事又突然一次過來!!


生理影響心理, 再無限loop ~~~~


所以2017年, 我要好好重拾當年的"運動員心理質數", 先照顧好身體就萬事均好!



遲來的回顧: 如果係2016年比我激親或怠慢過的友人, 在此說聲吾好意思! 我吾係有心的! 我係應該病到short左! So sorry! 今年我會盡我能力對個個都好d!


 但......如果, 你覺得我吾止16年激你寸你, 係成日都激嬲你, 都sorry...但我應該係特登! 不如你都學我檢討下! :)
 

沒有留言:

張貼留言