2014年2月20日 星期四

運動日誌

琴晚已係我第...4次做TRX, 感覺良好!

原先, 約好2個frd一齊去做TRX, 點知...一個傷手一個傷腰, 兩個大男人好似約埋整傷自己o甘.....所以得番我單拖去做!

其實琴晚又濕又凍....兼我又有d咳, 有過一閃念頭..........不如吾好去啦! 咳住去跑步, 咳住push up咩? 但..........再諗諗下, 上次我頭痛都爆都去啦, 堅持呀!!!

結果, 我梗係有去, 仲早左半個鐘有多到添!

做運動有志趣相投既朋友一齊去做梗係好, 有傾有講, 你笑下我我笑下你之餘...又互相支持下! 但, 間吾時一個人專心的去做都未嘗不可! 更何況既係...最初, 我都係諗住一個人黎試下!! 還記得玩完第一堂, 雖然斷氣左好幾次, d肌肉又痛左足足兩個星期!!!! 但..........果種一班人一齊做做做, 每下係你就黎斷氣 (或疑似哮喘病發), 但....眼角昅到隔離果個同學仔明明個look吾似運動型, 但....佢都keep到, 氣都吾洗換下o甘!? 點解我keep吾到? 只會拿拿林飲啖水, 再歸位再做過!!!

話時話, 我第一次試玩既係Muay Thai & functional training, 係強勁過TRX好多好多!!! 果種"強勁" 係令你一小時內不停打不停跳不停郁!!! 有恆心一星期上到兩堂的話, 就算落堂去打邊爐都一定keep到fit呀!! (當然....你去打邊爐時食人成隻牛就另計啦!)

呢堂Muay Thai雖然真係好很辛苦, 但...天時地理人和地, 個阿sir control得個氣氛幾好笑幾好玩! 每堂d人頂吾順hea做或偷懶一下半下時, 阿sir又會串下你攪下氣氛, 當然不得不提果位介紹我去玩既靚女助教; 明明自己做到standard一半都無, 佢都會好誠懇的去支持你鼓勵你! 當然佢又吾係盲目既.....當我frd做到面青青標哂冷汗時....我見佢亦都好誠懇的想去幫佢call白車既! haha

 話時話, 琴日靚女助教吾係度之餘得我一個去做TRX, 唯有專心d靜靜地默默地做....可能阿sir見我太靜....成堂久吾久"hou"實我偷懶果一下半下, 大大聲: "杜小姐你今日無頭痛啦呵~~~keep住呀吾好停呀! "  "杜小姐 你中間果排咪扮吾記得做乜, hea企呀! 跳上呀..........................."

好彩, 最後一次 "杜小姐你..........." 係話我做果個TRX動作好正宗, 叫我keep住姐!!


係呢度workout真係幾好玩, 希望keep到一星期上兩堂!! 再加weekend去踩單車踩至少32K, 就perfect啦!!


沒有留言:

張貼留言