2014年2月21日 星期五

人見人愛的女孩不是我之......高八度

高八度係指: 講說話個tone高常人至少八個音, 簡稱"高八度"!


人見人愛車見車載的女孩一向不是我....我知; 我一向都知! 但......近日有一位多年好友苦口婆心的好心提點我, 話我好心講野要有d尾音, 吾好o甘硬, 串串貢一副"鐐"交打既tone!

其實...我以為我(把聲)好善良, 溫柔嫁啦! <咳咳咳> 無法, 天生把聲吾係高八度, 以為好溫柔果陣, 比人以為惡緊人! 我都吾想的呵~~~~

其實, 十多年前參加左bowling club, 之後又做義工接觸多左好多吾同行業階級既人之後....自覺識笑左好多嫁啦! 以前映d相, 完全吾(識)笑, 再加上講野無尾音, 硬邦邦..........真係諗起都一副趕客既惡樣!

近年, 我以為好左, 起碼upload d 相上FB, 都叫做識笑下! 我以為ok啦~~~~原來都只係笑住串串貢, 笑住惡~~~

哎吔!!! 莫非我非要學高八度!?

mmmmm......早兩日去workout, 咁啱有兩個女仔傾閒計都高八度, 我八左一陣:

高八度女子A: 阿B呵~~~你過來啦~~~試下我d麵包啦~~~

高八度女子B: 呵~~~麵包呀~~~甸解有既~~~好呵~~~~

高八度女子A: 係呵~~~我自己整嫁~~~

高八度女子B: 真架~~~? 你好叻呀?

高八度女子A: 係呵~~~我買左麵包機嘛, 快d試下啦~~~

高八度女子B: 好~~~好~~~味~~~~呵~~~~你真係好叻呵~~~

下冊一萬字都係同一個高八度, 句句有尾音~~~的tone!!


講真, 久吾久高八度有尾音講野是。O。K。的 。 但.....句句係咁, 先叫做溫柔先叫做吾串串貢先做人見人愛的話..............算吧!


果日, 我係正正呢兩位女子隔離, 其實........好想叫佢地靜一靜, 同埋我耳仔真係好痕, 隻手仲痕, 好想車巴佢兩個!!



Oooppssss.....話左咪o甘惡, 仲想車巴人! 真係要改下!!


p.s. 話時話, 以上對話我琴日食飯角色扮演比我d frds睇, 扮到.............高八度到聲都沙埋!! 甸解果兩位講足15分鐘都無事?

沒有留言:

張貼留言