2014年5月16日 星期五

三個月後的運動日誌

上次寫運動日誌係三個月前....


睇番上次寫, 話....果d好辛苦好辛苦...又有update la! TRX..........原來係可以勁辛苦, 做完一個鐘, 係可以攰到手震兼....脚都軟嫁!!

反之...Thai boxing & Functional, 完先話勁攰....點知, 有一堂換左個trainer + 得4個人上堂以為實操爆你之時.............我做完一粒鐘, 係......完..........堂..........無.......攰既感覺喎!

可能一來我因手傷停左成個月無上堂, 上番時, 出拳都就住就住啦 ~~ ! 加上個trainer實在太林善啦! 比其他三個 bi lee ba la到佢都吾敢勁操我地! 所以, 玩Thai boxing的我居然係果晚連水...都只係飲左半支咋!!

所以, 做運動要幾有成積幾有較用, 靠自己調教既姐!

斷斷續續由上年十一月玩到宜家五月都有半年, 吾洗問我有冇大隻左, firm左, 瘦左之類 ~~~ 一來中間又傷手又出trip又撞正個Art exhibition....其實半年中有兩個月係停左無玩嫁! 二來, 其實我無學人戒油鹽糖同白拾雞胸肉只食菜吾食飯呀! 反之....間吾中做完TRX, 我仲去打邊爐!! 

認真講, 我平時食野都係少鹽糖少煎炸既, 同埋亦慣左少食多餐兼每餐七成飽! 所以, 我都只係keep番咁上下, 只係有時一班朋友高興, 我又會夠膽死做完運動即去打邊爐之嘛 ~~

所以, 依我既pattern, 我係吾會練到咩肌肉或者瘦到條竹咁嫁!!

不過, 成果巳初步見到, 宜家就算比靚女教練定大隻老細操到脚軟都好, 第二朝都冇再話周身痛!! 冇話d肌肉酸到行吾到, 攰到吾想郁o甘! 少少攰有dd啦, 但, 宜家我連續去玩兩日都得呀! 

宜家既plan係一星期去3日, 上4堂, 每堂一個鐘! 其中一堂同朋友去, 做完運動我係照樣咩都食, 打邊爐都放猛過來呀! 只係自己as usual會就住...食到七成飽好收手! 呢樣對我黎講, 一d都吾難! 因為....熟我既人都知我食野超慢, 快吾到的. 自然人地食到飽飽, 我只食到六七成, 吾洗特登都做到! 

除左一星期3日workout 外, 希望兩星期至少一次約齊脚出外踩單車啦 ~~ 成日室內做運動, 出外做下都要! 

黎緊呢4個星期都好忙, 每個星期做一次義工, 同小朋友講故事玩遊戲; 仲有油畫班呢? Art exhibition後都停左一排, 又係時候pick up番! 

一星期有7日, 減減下, 要攝時間做下facial, 陪下屋企人波子, 仲有朋友呀!


年頭原先諗住take個為期九個月既NLP course, 好在無咋! 吾想太......忙! 暫時都係想調理下自己身體先! 都係好老土果句啦.........無好既身體就乜都做吾到!

我要加油!



 




沒有留言:

張貼留言