2014年5月16日 星期五

愛是無形

 [愛沒有形態,既不是一粒子彈,也不是一層豪宅。]

[ 無風無浪,冇事冇幹,你都會以為身邊這個人很愛你,但當考驗出現,尤其像一個高速波餅般,突如其來的出現,要急急在「愛」和「自身利益」作個抉擇,你才發現,在「自身利益」旁邊,所謂「愛」,其實是多麼的渺小。]


以上章節, 都是節錄於下列網址:
http://www.thehousenews.com/personal/%E9%9B%9E%E8%83%B8/







係, 所謂 [愛] 的確無形, 甚至係有時根本好難三言兩語可以確確實實去解譯. 但, 女人, 好多時好多野都要去問點解. 點解你愛我吾愛我既? 點解你要咁對佢佢又要咁對我? 點解點解點解?

當無一個認為"合理"解譯既時候, 就算吾出口去問, 心內都係問緊點解?


[愛]有得解嗎? 愛上一個人又有得解嗎? 某程度上係有, 尤其係果d本身有特定意識形態喜歡類形既朋友!

至於我, 一個好憑感覺去走既人; 試過憑感覺去走過一條好長好長的路而最後焦頭爛額, 以為自此要去定下目標去走, 什麼事也理應問清楚為何才做?

但, 我就是我, 繼續憑感覺. 曾幾何時, 憑一個眼神幾句基本禮貌上既關心...憑感覺去喜歡一個人.  喜歡上後, 覺得愛沒有形態, 愛沒地域國界之分, 也無需刻意冠上特定一個(多個)理由,

愛就是愛, 可以嗎?


愛就是明明我喜歡吃雞脾 , 但因為另一半也喜歡, 而我訴說是雞胸嗎? 另一半知道真相重要嗎? 或是, 只要自己也enjoy吃着雞胸時望着另一半吃雞脾時津津有味已足夠呢?


我覺得我一向是後者, 無論是對一個我愛的人或是一個我喜歡的朋友, 也是後者.




後話:

這樣的隨緣性格看似已得道, 實際是太過份地隨緣, 尤其看在一向為我着急的好友眼中:  憑感覺憑感覺?? 點解先? 有咩理由先? 實際可以點先? 之後又可以做d咩先?

原來無巨體理據支持, 無計劃, 無將來無永遠? o甘....你都係算把啦!


其實我係一個好有計劃既人, 但, 越係有周詳計劃越係發現, 現實實在有太多意料之外既事情.  所以, 都是隨緣吧!

基本做人之計劃總是有的: 就是好好照顧自己身體, 隨緣也要有健康既身體去接受那份緣吧!

"The Postman always rings twice! " 病卧在床, 就算the postman rings twice....你都無力去開門咁又點出去收掛號信呢?






沒有留言:

張貼留言