2014年10月14日 星期二

風水佬 vs 中醫

以門外漢去睇, 有時, 我覺得風水佬同中醫講野既口吻都幾近似....




 風水佬: 拿拿拿...我睇你呢度既風水加上我屈指一算你既命水再再再加上睇你既氣色.....你命帶叉星, 而果粒乜星又入左你命宮......另外, 你五行欠打...吾係, 係欠木至真;  火生土, 土生金, 金生水, 水生木, 木又生火.....但你無左舊木, 無木生火, 無火生土................................拿拿拿, 咁你就係差咁D野, 你咪周身吾多舒服囉!

茂李: 高人高人, 咁我點算? 我要日日拎住舊木出街呀? 定....我隱居森林近多d木呀樹呀好呢?

風水佬: 拿拿拿...又吾洗隱居係森林既, 首先, 着多d木色既衫褲, 之後你凡周末呀放假呀果陣, 去郊外行多d山, 吸收下d日月精華都一樣姐! 行下山做多d運動身體自然就好好多嫁啦!

茂李: 多謝高人咁..................精密既指點呀!

******************************************************

中醫師: 吾吾吾.....我把你脈象再睇你既氣色.......你既心肝脾肺腎呢就咁咁咁同咁咁咁, 另外因為....腎屬水,心屬火,水剋火....你心火上炎, 心腎不交, 神就不安,  咪瞓吾好, 咪失眠囉!

茂李: 醫師醫師, 咁我點算? 心有火, 飲多d水呀? 又有炎?

中醫師: 吾吾吾.....中醫學裡面既心肝脾肺腎,吾係一個個器官,係五種功能。吾吾吾.....首先, 你食我開既藥食七七四十九............當中既四日; 但, 吾止喎, 神不安就要放鬆心情先得喎!

 茂李: 醫師醫師, 係咪食左藥就放鬆到?

中醫師: 吾吾吾.....藥只能治標, 個本係要你做d令自己放鬆心情既野先得! 你地d香港人, 瞓教果陣就專心瞓教啦! 拿, 宜家秋高氣爽, 去郊外行多d山做多d運動, 對多d綠色植物, 空氣又好, 心情自然好, 體質自然好啦!!

茂李: 多謝醫師咁..................精密既指點呀!

*******************************************************

後話: 寫呢篇因為琴日去中醫度明明係睇手順便要中醫把下脈, 開d利根骨既藥我等隻手快d好, 點知....佢把脈話我就....黎.........病, 但仲未! 即刻就諗: 下? 風水佬就呃我十年八年話我就發達但未發姐.....咩叫未病就黎病呀? 我老虎打死兩隻喎!!

點知.........今日下午就真係開始有作病feel ~~~ 吾係呀? 咁....我未發係咪等下就發?



沒有留言:

張貼留言