2014年10月23日 星期四

化學

做人。。。好化學





2014年。。。諸事不利,家族上。。一個,兩個前後腳的走了。。; 父親大人又在年中時第二次發病.....仲要係一星期七日之內動兩個手術!!! 而今日,突然又通知要去探另一位親友,一位...由細睇到我大.....一位, 經常見, 一位得到家族上下最專敬專敬的親友.......今日通知, 應該。。。呢一兩日。。。

婆婆,之前話走。。。都走左成幾年有多。雖然,果幾年,每次見佢一日瘦過一日,又認吾吾到人。。。心裏一直不見得好受,但不景呢個情況持續好幾年。。某程度上,不得不習慣....

但今次,呢位。。。早一兩個月仲去佢屋企探佢,係剛手術出院,康復中,瘦係瘦左D,但。。還可以。但今日,去到。。。差D認吾到!仲講明,呢一兩日。。。

走果陣,我吾敢講bye bye .....


2014年諸事不利。。。由年頭開始, 一件接一件.......家族上之不利之事可否停一停!


*************************************************************



revised 24/10 (9:30am): 咋晚親友怕煩到人, 堅持自己拆氧氣喉三次....拆了之後....十多小時後的今早...........走了。


***********************************************************




後話: 其實早年照顧患病的Bonbon, 成個過程感受良多; 不景, 當年身邊所有親友都整整齊齊....Bonbon走左後那一個多月, 我開口講說話不會超過三句; 但那時個腦經常想東想西..............其中, 我覺得, Bonbon離開我, 其實某程度上教懂我甚樣照顧患病的親人; 就算到他走的整個刻骨銘心/心如刀割的過程......其實, 也是在教我往後的日子甚樣面死亡. 不景.......每人也要面對.

 咋天, 見到親友再瘦了一圈, 兩鬢班白.....令我突然想起似曾相識; 之後, 醫生同我地講, 親友應該幾痛下....提意打瑪啡比佢止痛........又一似曾相識.....醫生解說: 打了瑪啡, 病人冇咁痛, 氣亦會順d, 但換來是慢慢意識模糊......吾會再知道邊個打邊個.....好似瞓教咁....慢慢走 ~~

其他親友聽到醫生解說, 比較激動..............但我, 已exactly the same的經曆過........一提到用瑪啡, 我巳知成個過程. 我, 那一刻, 好calm.......




p.s. 同我入過石澳的友人們應該同我親友有一面之緣.............大佰娘: 一路好走








沒有留言:

張貼留言