2015年10月31日 星期六

Trend



工作關係, 需要留意Fashion Trend; 剛做好的, 係冬季, 我指的是2016年冬季, follow up中, x'mas後又開始2017年夏季.

本人所接觸的, 不是那些high-end fashion, 不是那各大雜誌名人名星未凍先搶先著冬裝時又未熱已快人一步著上之春夏時裝. 本人所接觸的, 是一般人去一般各大店鋪買之日常時裝.

做左呢一行N年, 話....就話"需要"留意Fashion Trend, 但其實己麻目多時! 做完...其實已即時吾記得今年興乜? 何謂今年最新之trend?其實當你做得夠耐, 你就會知, 所謂新, 其實是舊, 又或者只係mix & max; 所有的trend是幾年一個loop, 五年前好興格仔, 你着住就是走在時代尖端; 但萬一過左一年你仲着, 就話你out out地! 哎吔~~一個吾覺兒你上年又着??? 你簡直就係老土囉~~~ 你吾係吾知呀!

但....風水輪流轉, 下年又興番喎! 又由老土變番 IN!!

我相信"真正"要跟貼個trend的, 大多只限於同high-end fashion有關的名人明星及其行業的人吧!

一般市民如你和我完全同Fashion Trend無關? 又不完全是. 比個extreme的例子, 今時今日, 應該冇乜邊個仲會着條濶脚大喇叭褲出街吧!

所以其實一般普羅大眾的店鋪, 都有留意頂頭high end果班人的fashion trend去入貨. 但...所謂的trend, 咪又係跟少少今年所謂最興款式/顏色, 再夾其地的....都係各大品牌自家的穩陣style!

我成日都覺得, 衫褲鞋襪甚至各女仕們最愛的手袋都好!  最興最in吾代表一定最啱自己!

又咁...我都係女人, 女人開心去shopping, 吾開心都去shopping! 我屋企都吾少衫褲鞋襪同手袋, 做呢行亦吾代表我每買一樣野都著到我好fit好靚!

例如: 以我"標準"身高, 大忌着d又長又濶既衫!! 但, 我都有吾少....因為件件tight fit修腰, 好悶...仲要時刻記住自己吾好食太飽凸個肚腩出來!!! 好攰姐~~~ 所以我明知嫁, 但照買照著! 做人....最緊要舒服自在姐!

我相信我外表係一D都吾似做呢行, 個人一D都吾trendy, (其實亦冇百份百緊貼個fashion trend, as i said: 麻目-ed) 有時....仲著到自己更肥更矮(李太話既) ........

我會做的, 只係係適當時大致上...着適當既衫! 即係...明明去露天地方BBQ, 我吾會着條lace長裙; 去踩單車, 我吾會着窄身短牛仔裙....咁囉! 但....fashion既野, 好多人走在時代尖端的!

仲有, d顏色吾會着到太九吾搭八吧!


其他...冇啦! 最興果個袋又吾買, 最in果款又吾睇! 買件衫返來, 又改窄d又改短, 改鬼哂人地果個最trendy的style, 究竟你識吾識咩係fashion咩係style呀?


我認我吾緊貼fashion trend, 個look亦吾trendy!

不過, 我想講由我懂性開始, 就係玩衫鈕, 爬一匹匹既布匹爬上六七呎高, 同埋有十年八載我每day要scan過衫, 如果我reject, d衫係出吾到廠, 運吾到去普羅大眾買衫既鋪頭買.



~ 完 ~



p.s. 何謂fashion trend, 可以翻睇"穿prada的惡魔/The Devil Wears Prada) 講得好好!!






沒有留言:

張貼留言