2014年7月15日 星期二

正能量指數 = ?

近日, 正能量指數為負數.........


自知玻璃人命格, 做任何運動前都例必做足夠熱身; 足夠 = more than enough的........人地做五分鐘, 我會做足十五分鐘! 吾只熱身, 就算玩任何運動, 朋輩聲音幾大都好, 人地齊齊玩盡出十二分力玩過痛快都好, 我只會出七八分力, 人地仲玩緊, 我就算未覺攰都會有自知自明停手休息. 任d朋友點笑我傻傻地洗乜做o甘耐熱身....或, 吾玩盡d吾抵喎............我都會好婆仔的答: 一陣攰過頭傷左要睇醫生時咩都吾洗玩就真係更吾抵啦!

相信, 身邊朋友好多都聽過我長鬼氣講過, 提過....


但, 正正懶係小心, 懶係永遠吾會玩過火的我.............................到我傷左!



近九個月以來終於又揾到一D做運動既目標, step by step的加強訓練, 仲一副正能量爆燈的去影響身邊一d零運動既朋友都去做運動!  做運動能生產之胺多芬的確令人心情好, 多做仲令精神好左好多! 係果種.....成個人充滿力量的感覺!

但....點解, 點解個天吾鍾意我? 係呢個時候發現隻手傷左..........................仲傷到.......要fix梗手腕, 任何用少少力既動作, 都吾做得?

原先....一丁點痛已停哂所有Thai boxing class, 睇完醫生好幾次冇事後 (以為)都吾敢即刻走去上番, 只上TRX班, 仲會就住只出一半力做.

但..............原來都係有事!

宜家既正能量指數我相信只得負數.............負50至少.....


我知我要醫好佢, 我知我要忍耐...........我知!


但, 突然咩運動都吾做得...咁, 我去畫畫啦! 但..........上星期去, 畫左個幾鐘之後.........隻手都係痛.....


唉....................一諗到連 畫畫都手痛, 正能量指數為負一百添呀!


我知我知我要brighten up 自己, 但.................我呢一刻除左知自己可以坐之外, 吾知可以做乜!?

3 則留言:

  1. 無法啦, 玩下半身既運動囉, 例如在家中玩鍵身單車

    回覆刪除
  2. 現在休息幾個月, 換來將來幾十多年活動自如, 有jetso架!!
    其實人在30歲是身體的巔峰期, 30以後身體不再是進步而是後退, 可能你身邊不少的朋友, 都有大大小小不同的毛病痛症... 但都只是收收埋埋, 冇講你知!
    唔需要負一百啦, 食啲鍾意既嘢, 唔使好耐就傷好, 變回正一百的朱古力姐姐。

    回覆刪除