2014年6月9日 星期一

累...


由上星期三起...開始出入醫院, 做看護做司機. 繼年半前一驛後, 家人因另一事又突然入院. 原本小問題三兩天可出院, 現已五天...一個坐吾定既人要佢坐定, 真係多半天也是磨人!! 尤其, 那種應該吾係又可能係.....既報告, 更是磨人!!

可能有年半前經驗, 今次是累, 但未去到exhausted. 但, 果種累, 是mentally, 是...不能三言兩語可明言.

今次事件, 覺得雖然有d病, 就算你平時點注意飲食, 做幾多運動都避吾到...但, 我確信吾可以因為避吾到而吾去好好take care自己, 因為...你個底係好既, 到個病黎左, 你都可以比一般人recover得快d! 我係o甘諗啦....

起碼, 我近半年做多左運動, 比起年半前果次, 自己都病鬼埋; 今次, 我要頂住健健康康!!


又.....再一次同各方好友講:

暫時, 我d schedule 係unknown. 攝時間係屋企附近走動還可以, 其地一一未知. 約左未約就約諗住約既................吾好意思, 我都firm吾到住! 朋友們約好gathering照話我知, 我攝到時間就出來吧!

容許我冇一一個別通知, 因為事發突然, 用電話逐隻字寫又真係手都有d痛, 請見諒!


最後, 祝愛我的朋友們身體健康!




沒有留言:

張貼留言