2014年6月24日 星期二

我係杜醫師

究竟係宜家D醫生hea定我真係杜醫師?



杜醫師:DR Hea,我早兩星期打完泰拳之後,手腕少少痛,做完推拿好左幾日,但之後仲吾係好掂!

DR Hea(周圍按下):呢度痛嗎?果度痛嗎?

杜醫師:其實我係隻手放某一角度用力先痛,平時冇乜大痛大影響;但近日似乎攪到我做吾到運動,就住做都無用啦!

DR Hea: 你做咩運動呀?

杜醫師:Thai boxing呀,TRX 呀,踩單車呀咁啦!係呀,我隻手開始有D痺,應該一來打拳傷左,二來條頸骨移位影響啦!

DR Hea:應該都係啦!咁,不如照下啦!

杜醫師 (我就係要你寫紙我照姐):好呀,照啦!

DR Hea: 好啦!我寫紙你照X-ray 啦!

杜醫師:x-ray?吾。。。x-Ray 照到乜呢?(心諗,我好明顯吾係斷骨裂骨,照x-ray做乜呀?照MRI 啦!)

DR Hea: 照X-ray 照下D骨囉!不過,你D骨。。。頭先按過,應該無事!

杜醫師: 咁。。。不如吾好照X-ray 啦,照MRI 好吾好呀!清楚D喎!

DR Hea:  都好喎!照 MRI 睇清楚D孖根同軟骨有冇事,同埋手痺都有可能係壓到D神經缐!

杜醫師:好啦!'照你咁講啦! '


其實。。。我係咪應該一入去見DR Hea就直接叫佢寫紙我照MRI 好D呢?吾洗阻大家時間嘛~~~


沒有留言:

張貼留言