2014年9月30日 星期二

14928

14年9月28日, 呢日, 好多香港人都記得....因為呢一日, 第一枚催淚彈爆開...


之前是學生運動, 到後來成年人出來保護學生, 到佔中...到第一枚催淚彈爆開.....到兩日後的今日, 香港市面仍然有大批市民係中環, 金鐘, 銅鑼灣, 旺角...


由第一個催淚彈爆開起到呢一刻, 我不停睇住FB各方之update, 新聞直播, 報紙, 收音機. 根本就算瞓都吾會瞓得好, 幾個鐘都醒一醒再去望望.

香港是我家, 從來都是; 就算我講過幾多次我愛楓葉國都好....香港, 此終是我家.

今次運動, 由第一枚催淚彈起, 已確確實實想身體力行走出去. 但, 基於自身各狀況...未能親身支持, 是有點遺憾. 但, 精神上, 三天也與外出各方好友同在, 一刻也記掛着.

係第一日第一個催淚彈前...我已上緊workshop, 仲未知事態有幾嚴重, 大家仲嘻嘻哈哈po相.....之後, 雖然一直仲係上緊堂, 但大家同學已攝時間睇新聞/討論/擔心/經驗分享....從來未試過"玩"workshop"玩"到個個都咁心 "up" 而當天那位阿sir更剛剛遇着啱啱....他, 以前做前線記者. 他那種第一身的分享, 我相信比那天的workshop更是珍貴!

果種心痛心"up"既感覺, 到今日仍然都存在. 呢3日, 朋友間仍有約外出玩, 但....老實講, 真係提吾起勁. 連瞓教都吾會瞓得好, 兒女私情.....暫時放埋一邊.


25年前6月那一晚, 年紀尚輕, 加上未有甚麼互聯網, 對外通訊大多靠電視新聞, 屋企人慣常吾開亦吾會睇到. 記憶中...當年都晚同平時一樣, 十點巳比家人趕去瞓, 但...那晚有一點不同, 平時晚上, 屋企無丁點電視聲, 而果晚....一整晚都有, 整晚都睡不好!

就是這種整晚都睡不好的感覺又來了, 還一連三天!

在這, 我不評論誰是誰非, 那一方有私心那一方騎劫那一方, 因為我比較相信曹操也有知心友,關公亦有對頭人. 係呢一個非常時期, 就算一段係互聯網係報紙係電視新聞既報導, 我都會再三查証才會去選擇相信佢既真假. 更何況, 身邊好多好多身體力行既朋友已外出, 從他們第一身之報導亦可知道得更多!

今次這場香港人為香港人前途之運動, 無論你有沒有直接參與都好, 我相信大家都希望所有人可以安全返屋企. 運動已進入第三日, 尤其明天是十月一日.... 流言己四起! 準備外出, 仍然在外的, 請萬事小心 !

沒有留言:

張貼留言