2014年9月11日 星期四

工廠區的language

話說琴晚去左一個工廠區既樓上私房菜食我既be-lated b-day dinner...



自己都係工廠區返工, 自知夜晚其實都靜下...仲要我去既位置, 係果一區再偏靜少少既一角. 雖然香港治安好好 (是治安不是政治), 但...以我成日一個斯文女子周圍走, 都好多時要有d警覺性既! 尤其好多時我一個人揸住架車, 夜晚食飯又好, 去返夜校興趣班或去workout又好...都會出入一d人影都冇隻既停車場, 仲....好多時要行埋果d後巷既升降機! 真係要多d警覺性, 吾可以盲中中!

琴晚果度, 我都係第一次去, 要揾下... 果然比較靜. 去到樓下見仲有d運輸工人搬緊貨, 門口亦有幾個麻甩佬食住煙眼望望~~~ 此終工廠區, 七八點, 咩office人都走哂, 又有一個疑似斯文女子一副盲中中揾路樣....難怪眼望望既!

本來約左朋友係樓上私房菜等, 但, 朋友係高貴女子, 少出入工廠區, 都係吾好嚇親佢, 所以都係一邊被眼望望一邊等埋佢好d!

等 左一陣, 朋友就到, 一行入去...都幾亂, 因為仲有吾少運輸工人搬緊貨, d貨車又泊哂係度...係眼望吾到邊度有電梯搭. 唯有...斯文有禮地問下管理員.  管理員"bear"一"bear"我地, 好不情願指一指! 心諗: 明明斯文有禮, 咩事得罪佢!?

好啦, 行到果個所謂電梯大堂, 其實都只不過係d貨車旁邊, 周圍仲有兩三個運輸工人推住成八呎高既貨! 但, 部電睇門好窄...吾似搬貨喎...

其中一部電梯到左, 有兩個文弱書生走出黎, 應該係搭錯左雙數電梯; 連埋佢兩個人, 果個所謂電梯大堂, 有6個人, 兩車貨, 都好迫下! 我同朋友眼望望...吾知企邊好~~ 正係我同我朋友打緊眼色研究企邊好之時.... 運輸阿叔就向文弱書生豪聲豪氣問:

喂! 你兩個去幾多樓嫁?


文弱書生文弱地答: aaaaa....一樓.......


運輸阿叔再豪聲豪氣d : 下? 一樓? 你兩個行旁邊樓梯啦! 仲快啦!


文弱書生再文弱d頭dup dup: 哦 .... 就走左!


雖然走o甘兩個人, 但...係果部吾似貨lift前仲好迫下, 運輸阿叔又一副準備衝入lift既樣推住佢果架幾呎高既貨...我朋友又同我打眼色...

吾係啦, 轉tone啦! 斯文有禮冇用嫁, 根本"斯文"就吾係佢地既language, 所以管理員先吾想理我! 要豪氣得來不失有禮先掂! 仲要主動d, 吾好似d文弱書生ee...ii........吾係你一個鐘先上到四樓嫁啦!


豪氣得來不失有禮地問: 依, 阿叔呀! 你入先定我入先呀? 我上四樓喎, 你幾樓嫁?

一問, 果然係same language, 阿叔就答: 我入先你先入啦, 我七樓, 你等我推好d貨入就啱啦!

拿! 咪幾好! 問左, 佢安排埋, 吾洗怕佢一架剷車剷埋脚, 佢又安心時我又安心吾洗一個鐘先上到四樓!

但, 與此同時, 另一後生哥仔其實係後面又係推緊貨...眼望望

再次豪氣又不失有禮地: 依, 你呢, 想你入先定我入先?

後生哥仔應該吾係呢個地頭, 之前見阿叔話走文弱書生, 又見我同阿叔豪黎豪去...佢一副驚青樣怕講慢左會比吾知阿叔定我話佢既口吻好快就答: 我去二樓嫁, 你入先我先再入啦!

咪幾好囉! 大家講完吾洗再係果丁方既大堂度虎視眈眈, 吾洗爭位嘛! 一個入完咪一個, 齊齊吾洗兩分鐘上到樓!

拿拿拿!! 呢d就係工廠區既language, 哈哈!!

其實運輸阿叔豪氣d姐, 冇野既! 門口眼望望都冇野, 可能人地怕你吾識揾錯先好心望下你之嘛!


好 多時人就係咁, 活係既定既模式上好多野理所當然, 我斯文有禮去問, 你吾答我就你無禮貌. 又或者好多時都覺得...我咁咁咁做咁咁咁對你, 你吾係吾知呀? 我打一球比你, 你梗係要回我一球啦! 吾係吾回呀? 依...點解我斯文有禮打個波比你, 你當冇事發生走左去? 明明一齊打緊波喎~~明明

重點是, 好多時人就係太自以為是! 係打緊波, 但...你肯定大家都打緊同一款波? 你以為大家打緊羽毛球, 但其實佢一直想打既Tennis, 咁...佢咪走. 又或者你一直斯文大方地同佢講緊中文, 但原來佢只識聽英文. 咁, 吾同language又點知你講乜呢?


後話: 我琴晚真係着得疑似好斯文而d貨又真係好高, 我真係怕剷埋我度! haha

沒有留言:

張貼留言