2014年9月23日 星期二

早餐的浪漫

今日八卦新聞節錄如下:

霆鋒於今年2月接受內地《時尚芭莎》雜誌訪問,坦言仍相信、
追求、渴望愛情,被問到現在想找個伴還是愛人?霆鋒說:「我都希望是同一個人,我還是相信 童話式愛情故事的那種人。」問會為將來的愛人做甚麼?他浪漫地說:「我會為她做早餐,人生都是階段性的。你會為了一個人那麼早起來,不希望吵醒她而為她準 備一頓飯。到現在我還沒有煮過早餐給任何一個人。如果到我真的煮早餐的那一天,那肯定是我找到真愛的那一天 ……」鋒 菲甜蜜共度4日,不知他親自下廚為王菲煮了多少餐?


 霆鋒同我一樣都係8月29日生日, 所以, 某程度上佢某些想法都同我相近似!

霆鋒係愛情路上經歷好多, 但...仍相信童話式愛情故事. 我, 未至於相信公主一定找到白馬王子般的童話故事, 但...我信緣份!

有緣的話, 相隔十多年, 各自結婚生小朋友離婚後...仍然有緣可以再次走番埋一齊! 你可以話呢一則只係八卦新聞, 係咪真係一齊走落去都未知. 但, 近日, 我身邊正正是活生生有一好例子:

朋友係初中左右有一傾慕男同學, 當年年紀小, 沒有真正走在一起, 但同呢位傾慕男同學過了一個愉快中學. 同好多"故事"一樣, 升大學不同學校之後 , 慢慢已再沒有任何contact.  各自生活甚至其中一方己移民. 各自在地球的一方為工作打拼, 之後亦各自結婚.

年幾兩年前, 因"偉大"的FB, 舊生聚會再次碰上. 原來一方已離婚多年, 在情路上再兜兜轉到有點攰, 正在休息時剛再次碰上這位十多年無見的舊朋友, 他亦準備離婚.

從來不相信緣份的他與凡事要求實是求是的她再次遇上, 十多二十年後的今年, 2014年9月在沖繩結婚.


朋友正正因為緣份與她的MR Right在Right Timing遇上, 這個活生生的例子也很童話吧!


至於對煑食...我是有一份執著. 識得我夠耐的人應該略略知道我識自煑. (識煑吾一定叻亦吾一定好食) 但就吾一定食過我親自下廚. 因為, 從來都是懶係一副藝術性格般....睇心情睇環境睇工具睇人脚......是但一樣吾到位, 我都吾會煑比人食.

所以近日post多左自煑相, 朋友們叫我煑....哈哈! 到時先算啦! 我好麻煩嫁~~~

李生李太都好似正正式式食過我煑一次full meal咋! 不過果次好似係四個人食八餸一湯一甜品既.....果次係李太生日.

早兩星期亦正正式式煑過3個full course既西餐比3個識左20年的好友食! 其中兩個, 好似覺得係不可思議事件咁....乜原來我識煑野食!? 哈哈哈!!!

至於上個月, 好似包伙食般一日三餐煑比加國之契仔契女(順便益埋佢父母), 係我煑得最最最開心的時候!

煑野食比愛食的人係最開心, 如果可以一邊食一邊善意研究點煑可以更好味就更有趣!


除左契仔契女, 到現在我還沒有煮過早餐給任何一個人。如果到我真的煮早餐的那一天,那肯定是我找到真愛的那一天 …

沒有留言:

張貼留言